Förbifarten

I ungefär hela mitt liv har jag bloggat. Om mitt liv, om andras, om ÖSK innebandy, om min resa i Australien, om feminism och förmodligen fantastiskt mycket mer. Sen helt plötsligt så slutade jag blogga och skriva rent allmänt. Förutom 140 tecken på twitter någon gång ibland. Och eftersom att skriva får mig att må bättre så suger ju det rätt så hårt.

Så, det här ingen blogg om Förbifarten Stockholm, det här är lite av min Förbifart på nätet. Förutom att den inte är onödig och helt kass utan fin. Sen kan det väl ses som er Förbifart också, men då är den förmodligen helt onödig. För här kommer inga politiska inlägg (okej, kanske ett) eller bra tips om hur ni överlever livet. Har ni tur blir jag djup (kommer hända minst varannat inlägg), men det bästa vore att förvänta sig bilder på min hund för det är väl ungefär det som blir. Men det är inte fy skam, då jag råkade köpa ungefär världens sötaste hund.

Det får vara allt för denna presentation, om en vecka har jag förmodligen skrivit om politik och gråtit av mig på bloggen hundra gånger om vilket som. Så vad jag säger spelar inte så stor roll, ta med er det.

Kommentera

